Glede pokrovov za baterije sem bil razdvojen. Po eni strani sem si želel plastičen pokrov, plexi, po drugi pa sem razmišljal o aluminijastemu pokrovu, ojačanem z Al kotniki prikovičenimi na 1mm pločevino. V bližini v kraju Čatež pri Trebnjem, sem našel podjetnika, ki izdeluje razne nadstreške in kritine iz plexija ali Lexana GAMPLAST. Posebno zadnji se mi je dopadel zaradi majhne teže in lahke obdelave. Polikarbonat s strukturo satja so mi odrezali na mero. Nato sem uporabil aluminijaste profile za ojačitev stranic. Prikovičil sem jih in s tem izdatno ojačal togost pokrova. Všeč mi je tudi, ker je pokrov prosijen.
Na prvo škatlo pod haubo sem pokrov pritrdil s “klavirskimi tečaji”. Tako se lahko odpira in natančno zapre. Kasneje bom ob strani namestil še plinsko vzmet, ki bo pokrov držala odprt v primerih pregleda. Seveda bom dodal tudi mikrostikalo s katerim bom preprečil vožnjo ob odprtem pokrovu.
Na drugo škatlo bom pokrov le nataknil in ga povezal z elastičnimi pasovi. Gleda na to, da bo pokrov tik pod sedeži bo imel predvsem funkcijo zaščite baterij pred vlago in prahom. Ni namenjen za pogosto odpiranje. Nad pokrovom pa bom pritrdil škatlico s kontakti za preverjanje baterij brez razstavljanja. Dostop bo pod zadnjimi sedeži pod pokrovom stare črpalke za gorivo.