Danes sem se lotil vrtanja lukenj za vijake vmesne plošče. Kot prvo mora biti vmesna plošča zelo natančno centrirana na menjalniku. Tako naj bi bila gred motorja in gred menjalnika v isti osi. Nekaj odstopanja je sicer lahko, za izravnanje tega poskrbi sklopka. Originalni motor ima vgrajeni posebni vodilni puši, ki poskrbita, da ga vedno vgradimo v isti osi na menjalnik.
Torej sem moral napraviti medeninasti vodilni puši, ki sem jih vložil v izvrtini v menjalniku, na vmesni plošči pa sem moral replicirati nasprotni izvrtini. Seveda ni šlo brez težav. Prva težava je bila najtežja. Izvrtini za puši sta dimenzije fi19mm. Zelo natančno! Seveda nimam svedra fi19mm, pa tudi rezkalnega noža ne. Sem si pa sposodil rezkalni nož fi18mm. Odločil sem se torej, da pač postružim pušo na 18mm.
Iz prejšnjih dni sem imel točke, ki so predstavljale centre vseh izvrtin na plošči. Kot prvo sem izvrtal luknjo 3mm za centriranje. Nato 12mm za vijake, na koncu pa sem z rezkarjem luknjo razširil in poglobil na 6mm globine. Toliko bo dovolj za pušo z drugega konca. Pomembno je, da je plošča trdno vpeta in se med delom ne premika. Tudi, ko sem menjal rezila, sem le dvignil frezo v osi navzgor. Tako sem za ti dve izvrtini porabil največ časa. Seveda sem nato puši postružil, da je na strani menjalnika premer 19mm, na strani plošče pa 18mm.
Natančnost se je izplačala in z nekaj premikanja se je plošča usedla preko vodilnih puš na menjalnik. Nato pa je preostalo le še izvrtati ostale luknje, za katere ni potrebe, da bi bile izredno natančno vrtane. Če sem iskren, bi lahko tudi ploščo spel na menjalnik s sponami in izvrtal luknje s strani menjalnika. Bi bilo popolnoma dovolj. Na koncu vijaki spnejo ploščo in menjalnik z navorom cca 40Nm. Spoj torej drži s trenjem, obliko pa zagotavljata vodilni puši.
Preveril sem tudi centriranje luknje na gred menjalnika in očitno je vse OK. Sedaj lahko nadaljujem in predam ploščo strugarju, ki bo postružil utor za centriranje motornega obroča.